El Consell autoritza la tramitació d'un contracte per al desenvolupament dels sistemes d'informació d'Igualtat i Polítiques Inclusives per 10,62 milions d'euros - GVANEXT
Ves enrere El Consell autoritza la tramitació d'un contracte per al desenvolupament dels sistemes d'informació d'Igualtat i Polítiques Inclusives per 10,62 milions d'euros
El Consell autoritza la tramitació d'un contracte per al desenvolupament dels sistemes d'informació d'Igualtat i Polítiques Inclusives per 10,62 milions d'euros
- És una de les actuacions finançades pel Mecanisme de recuperació i resiliència per a la digitalització de l'Administració
- Està previst que el seu desenvolupament i la posada en marxa siga de 24 mesos, prorrogables fins a 22 mesos més, si fora necessari
El Consell ha autoritzat la tramitació, mitjançant un procediment obert i tramitació anticipada, del contracte administratiu dels serveis de desenvolupament i evolució de sistemes d'informació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives (DESIG3-SIIPI), per un valor estimat màxim que ascendeix a 10.626.161,92 euros, IVA exclòs.
En concret, l'import màxim de licitació ascendeix a la quantitat de 8.781.952 euros més IVA, fins a 10.626.161,92 euros amb càrrec a la Direcció General de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (DGTIC) per a les anualitats 2022, 2023 i 2024. No obstant això, cal tindre en compte que aquest import es pot augmentar a causa de la pròrroga eventual de fins a 22 mesos que recullen els plecs.
Aquest projecte forma part de les actuacions finançades pel Mecanisme de recuperació i resiliència (MRR) per a la digitalització de l'Administració a la Comunitat Valenciana.
Des que es formalitza el contracte, hi haurà un període d'execució de 24 mesos que es desenvoluparà en tres fases diferenciades: fins a 2 mesos per a la presa de servei, fins a 22 mesos per a la posada en marxa del servei i, si fora necessari, s'estableix la possibilitat de prorrogar el contracte fins a 22 mesos més. No obstant això, durant els últims dos mesos caldrà fer-ne la devolució.