Nota de prensa

Turisme reforça la promoció digital de l'oferta turística de la Comunitat Valenciana aquest pont d'octubre

11/10/2021

- Impulsa nous continguts en el portal turístic i diverses accions en xarxes socials dirigides al mercat autonòmic i nacional
- Per a Francesc Colomer "els ponts d'aquesta part final de l'any constitueixen una oportunitat única d'atraure visitants" i avança que "el Bo Viatge ha mobilitzat ja 7.500 reserves per a aquest trimestre"



Turisme Comunitat Valenciana reforça la promoció digital de l'oferta turística de la Comunitat Valenciana aquest pont d'octubre. D'aquesta manera, sota el marc de la campanya 'Qui ho ha viscut ho sap', Turisme està llançant aquests dies una campanya digital que proposa diverses propostes d'experiències, plans i esdeveniments a les tres províncies per a gaudir no només aquest pont, sinó també els següents de novembre i desembre.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha volgut destacar que "cap experiència sentimental i sensorial s'oblida" i aquest és l'eix entorn del qual Turisme Comunitat Valenciana prepara suggeriments, propostes, plans, una agenda plena d'esdeveniments i una gran col·lecció d'experiències que en basen l'atractiu com a destinació en la part més vivencial d'un viatge.

Segons ha anunciat Colomer, "Turisme Comunitat Valenciana està donant màxima difusió, a través dels seus mitjans digitals, a diversos plans i esdeveniments per a gaudir dels ponts de l'últim trimestre de l'any".

Per al titular de Turisme, "els ponts d'aquesta part final de l'any constitueixen una oportunitat única d'atraure visitants" i per a aconseguir-ho es tracta de "generar interés sobre les diverses possibilitats i experiències tenint en compte totes les sensibilitats i els perfils de les persones que hi viatgen", hi ha afegit Francesc Colomer.

El Bo Viatge mobilitza 7.500 reserves per a aquest trimestre

A més, ha recordat que la Generalitat, amb l'objectiu de dinamitzar la demanda turística, ha tornat a reactivar el programa del Bo Viatge que ofereix un descompte del 70 % en reserves que es facen en allotjaments de la Comunitat Valenciana fins al pròxim 31 de desembre de 2021.

"En aquesta tercera fase del programa del Bo Viatge, que es va iniciar el 15 de setembre passat, ja s'han llançat més d'11.000 bons amb prop de 7.500 reserves per a aquest últim trimestre de l'any, de moment", ha informat el secretari autonòmic, el qual espera que a mesura que es vagen emetent més bons, augmenten les reserves per a aquest trimestre.

Més continguts en el portal turístic

El reforç de la promoció turística digital de Turisme Comunitat Valenciana per a aquests mesos preveu diverses accions, en concret es publicaran opcions de viatge per a les tres províncies en l'agenda del portal turístic consulteu ací.

A més, la secció 'Inspira't' del portal s'actualitzarà amb propostes d'activitats que estaran dirigides a tota mena de viatgers: culturals, de naturalesa, actius o de platja.

Tots els continguts seran tractats amb un to inspirador i que apel·la als sentiments, per a tractar de transmetre les emocions que poden despertar les experiències úniques que s'hi poden viure, a l'empara del concepte de la campanya de publicitat 'Qui ho ha viscut ho sap'.

Per a dur-ho a terme es posarà tot el focus a mantindre una agenda actualitzada, difondre les propostes d'empreses de Creaturisme i oferir contingut audiovisual a través del videoblog consulteu ací,
per a ajudar les persones que hi viatgen a planificar la seua estada.

Aposta forta per les xarxes socials

Les xarxes socials seran els canals triats per a la creació de la sèrie de publicacions 'Què fer a la Comunitat Valenciana' referides als ponts d'octubre, novembre i desembre, en què no només es proposaran plans sinó que es tractarà d'aportar més informació a través d'infografies que detallen tota mena d'esdeveniments i experiències.
Concretament, les etiquetes sota les quals es recolliran aquestes propostes seran #PontDoctubre #PontDeNovembre #PontDeDesembre i el de la campanya #QuiHoHaViscutHoSap.

A més, s'apostarà per acostar al públic la realitat de les propostes a través d'emissions en directe com 'El primer tall de la mel' a Ayora a través de Facebook Live i més opcions des del seu compte d'Instagram TV, que comprenen vivències de qualsevol classe.

També es comptarà amb la col·laboració d''influencers' d'àmbit nacional que mostraran racons de la Comunitat Valenciana als seus seguidors, accions de publitramesa i treball amb OTA, metacercadors i xarxes socials viatgeres.

Amb aquesta sèrie d'accions i el to inspirador, Turisme Comunitat Valenciana posa tot el focus a aconseguir transmetre la varietat experiencial que ofereix la Comunitat Valenciana al turisme autonòmic i nacional, especialment en els ponts de l'últim trimestre de l'any. Per a fer-ho, aposta tant per la col·lecció d'experiències de les empreses de Creaturisme com per una agenda diversa i vertebradora que promociona àrees de costa, naturalesa, ciutats i municipis xicotets a través de plans per a tots els gustos i públics.