BEQUES COL·EGI D’ EUROPA CURS 2025 - 2026 - Presidencia de la Generalitat
La Ciutat de les Arts i les Ciències rep el primer grup de la seua escola d’estiu
- L’activitat està dirigida a estudiants de 3r d’Infantil a 6t de Primària

L’Hemisfèric estrena una nova temporada del planetari ‘Les Nocturnes d’estiu’
- Les sessions en directe se celebren els dimarts i dijous a les 20:00 hores del 24 de juny al 4 de setembre

La Generalitat presenta les seues propostes sobre la gestió de l’aigua i turisme sostenible a les regions mediterrànies en el marc de la Conferència de les Nacions Unides sobre l’Oceà
- La Comunitat Valenciana lidera el grup de treball de l’aigua de la Conferència de Regions del Mediterrani
- La Generalitat promou aliances estratègiques amb altres regions per a guanyar influència en les decisions que es prenen en la Unió Europea

Ves enrere BEQUES COL·EGI D’ EUROPA CURS 2025 - 2026
BEQUES COL·EGI D’ EUROPA CURS 2025 - 2026
La Direcció General de Representació davant la Unió Europea i les CCAA publica en el DOGV durant el primer trimestre de cada any, la resolució de convocatòria de beques per a la realització d'estudis de postgrau en el Col·legi d'Europa per al curs acadèmic següent.
Un dels requisits que s’exigeix, d’acord amb el Decret 9/2017, de 5 de juny, del president de la Generalitat, pel qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de beques per a la realització d'estudis de postgrau en el Col·legi d'Europa, és "haver sigut preseleccionada per al programa objecte de les beques pel Col·legi d'Europa, d'acord amb els criteris de selecció establits per aquest Col·legi."
El termini de matrícula online en el Col·legi d’Europa per al curs acadèmic 2025 - 2026 es troba actualment obert, fins al 15 de gener de 2025.
Per tal, totes les persones interesades en participar en estes beques han de dirigir-se al Col·legi d'Europa, https://www.coleurope.eu/admission, a fi de formalitzar prèviament la seua matrícula, i ser preseleccionades per al programa que sol·liciten.
Sense aquest requisit, no podran ser admeses en la convocatòria de concessió de les beques.