Nota de prensa
El cicle 'Les Nocturnes d'hivern' de l'Hemisfèric conclou dissabte que ve 13 de març

- Les dues últimes sessions del planetari tenen lloc aquest dissabte 6 de març i el dissabte 13 de març a les 18.00 hores
El cicle de planetari en directe 'Les Nocturnes d'hivern' de l'Hemisfèric conclou aquest mes de març i només queden dues sessions: la d'aquest dissabte dia 6 i el dissabte 13 de març. Les dues seran a les 18.00 hores i les entrades estan disponibles en el web de la Ciutat de les Arts i les Ciències.
L'aforament de l'Hemisfèric continua limitat i reduït per a garantir la distància entre els espectadors, d'acord amb les mesures de seguretat.
El planetari 'Les Nocturnes d'hivern: música i astronomia' mostra com és el cel nocturn durant l'estació més freda. La narració en directe d'un planetarista explica alguns dels llocs més fascinants del cel hivernal: les nebuloses més brillants, en la constel·lació d'Orió; en 'Canis Major' agrupacions estel·lars formades per centenars de components i en 'Ursa Major', la majestuosa dansa còsmica que protagonitzen Mizar i Alcor.
En el planetari, es conten històries mitològiques, curiositats de l'astronomia, com ara el naixement, l'evolució i la mort de les estreles, o alguns dels planetes més estranys. Un autèntic viatge en el temps per a conéixer l'exoplaneta més antic i fins i tot sobrevolar mons de foc i gel.
Arxius relacionats
-
Galeria d'imatges
El ciclo 'Las Nocturnas de invierno' del Hemisfèric finaliza el próximo sábado 13 de marzo